1 Ekim 2010 Cuma

Ağır Roman


Linç edildi yalnızlığın soğukluğuyla düşlerim
şarap kokulu dumanlı kaldırımlarda
karanlığı kör etti nadasa bıraktığım gençliğimin

/beynimde aşktan bihaber filler sevişirken
hortumlarında yeşil balonlarla -nedense-
cigara dumanı gibiydi aşk
beyin hücrelerimi ahenkle kemiren/

müptezel sevişmeler gibi onursuz bakışlarının katiliydim
tutukladılar beni
cinayet mahallinde unutmuştum ruhsatsız düşlerimi
katilindim artık amansız bakışlarının cezalandırıcı gölgesinde
suç işlemedim aslında seni işledim gözlerime nolur beni affetme

/mecalim kalmadı
cemalim karanlık
celalim haşa
melalim yakar
mealim melal/

kanımda karanfil kokmayan
yeşil ilham ağır duman
ölümdür düşlediğim
ruhsatsız düşüncelerimde
anılarım sayfalarda
özeti ağır roman

Suç işlemedim seni işledim gözlerime nolur beni affetme...

Ekrem Emre Ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder