20 Ekim 2010 Çarşamba

Delirme Seansı


içimdeki öteki benlerle tanışmak için delirme seansı düzenliyorum
kafamda kız kulesinde kendini beceren bir kız kurusuyum
gözümdeki balkondan dışarıyı gözlüyorum;martılarla sevişiyorum
düşüncelerim nasırlaşmış kelimelerden ibaretim
din-lenmek istiyorum inziva odasında artık rastafarianım
inziva odası Bob Marley'in jointi kadar aydınlık
kafa yapıcı hiç bir madde yok şiir huzursuz;belirtisi delirium
manik depresyonu teğet geçen deli şairler listesinde adım geçiyor
kahkahalarla ağlıyorum

beynimim sağ lobundan soluna geçmeye çalışan düşüncelerimi tek kurşunla vuruyorum
mantıklı ve akılcı düşünmek istemiyorum kelimelerden ibaretim

su sessizliğinde intihar kaplı gece umut enjekte ediyor damarıma gülüyorum
gülünecek halime ağlıyor martılar hepsini gözümü kırmadan öpüyorum

boşluk içinde hiçliğe çelme takıp sır kapılarını aralarken düşünüyorum
düşünmekten vazgeçiyorum
delilik çizgisi buharlaşıyor
tekrar düşünüyorum
delilik çizgisi netleşiyor
özgürlüğe bir adım daha yaklaşıyorum
insanlar bana gülüyor bense kahkahalarla ağlıyorum
içimdeki öteki benlerle vedalaşıyorum
yirmidört yaşımda düşünmekten yitirdiğim aklımı sarkastik yüz maskemle terkediyorum

elveda dünya,merhaba hayat
merhaba dünya,elveda hayat....

Ekrem Emre Ünlü

1 yorum:

Shoshana dedi ki...

Your blog is gorgeous. Love the art pieces. Wish your commentaries were in English though. Nonetheless, great job.

Yorum Gönder