21 Ekim 2011 Cuma

İkinci Yeni Dada Manifestosu



Mary Jane kanımda(değil aslında)
sahibine itaat eden köle sabrıyla dolanıp çıkmak bilmiyor
bu meret(şaka)
kapı önüne koyduğum şiirlerim var
özgürüm yine;kendim için yazıyorum
kayıpsam
bir stephen marley şarkısına tünemişimdir
and i forgot you nicola


istemdışı kafiyelerin ardına sıkılmış kurşun gibi akarken dizeler
istemeden kırdığın arkadaşının sesini kalbinde giz aralanırken duyabilirsin

-yeşile bulanmış orkestral şiir gecesi-
zafer; tek düze dizelerden kaçan ellerin
zihinde takılı duran dilsiz kelimeleri esrittiği
gün gelecek

dipnot:
Cannabis sofrasında tüm hücrelerini thc'ye bağışlayan
kanı pis salaklardan toptan kurtulmak gerek

şiir değişik gelince ona postmodern denir her ahvalde
aklın saçmaladığını kalp onaylarsa ona şiir demek gerekmemekte
ama ruhsuz yazdığım şu şiir de bile duygu var ulan
anlayamaz ki andaval marjinal piçler


ah Tanrım
benden adam olmayacak mı
ufak bir rakı saklıyorum gözlerimde
ve kendi menzilimde gördüğüm mor balıkları zehirliyorum
ama üzülmüyorum zaten balıklar aşık da olamaz
aşkı özledim sanırım aşkı özledim ya lan aşkı özledim yalan ah Tanrım!

bu dizedeki görevimiz ne?
damlarken da da damlarken da da da
damlarken kelimeler yaralarımızın sevinçlerimizle kesiştiği
bipolar koordinatlardan
bu dizedeki görevimiz ne? diye tekrardan soracaklar
ve neden bazı kadınlar aşk için girdikleri kalpte kumar oynayıp taş çalarlar
nedeni açık; çünkü eşeğin zikinden dolayı..

Ekrem Emre Ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder