15 Ekim 2011 Cumartesi

Junkie Şiir - Can ki şiir - ki ben değilim high


kabakulak geçirir gece büyür dolunay
kurtadam evrilir içimde
suratımda manik kahkahalar
kah ağlamalar
öylesine sessiz
ölesiye sensiz
şizofrenik şiirler yükselir
ki
ben değilim high

havla
dolunayın yüzü suyu hürmetine
la havle..

kesif,cigara dumanı gibi gecenin üzerine dökülen
boktan burjuvazi sanatı sarıp sarmalar bedenimi
ki
ben değilim high

yıldızlara dokundum
bana tükürdüler..

sonsuz bir hayat azad etti dolunaya
feyzini marihuanadan alan güç
ki
her taraf çilekli
sarhoş karanfillerin dansını izler gibi
coşkuyla kızartıyor burunları çilekler
beyaz ve yeşilin uyumu.. anlayana..

hemşirenin damara enjekte ettiği göğüs uçlarının erotik heyecanının
yaydığı enerji gibi yayılıyorum gökyüzünün derinliklerine
ian anderson dinliyorum göğüslerim kapalı
ki ben değilim high

akrebin yelkovanı zehirlediği delilikte
deneysel dizeler mor panayırda sergileniyor
aklımı kaçırmış olabilirim
ki
kimse bu şiirde benim kadar yalnız değildir

bir kadını sevmemiştim
gitti
ki
kimse bu şiirde benim kadar yalancı değildir.

Ekrem Emre Ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder