16 Nisan 2012 Pazartesi

Kilik Kilik




sen beni seversen hep bazen maço bile olabilirim
istersen anlayışsız müptezelin teki olur çıkarım -ama birazcık-
çocukluk hayalimdi zaten gangster olmak
vallaha bak
kılına zarar verene kilik kilik booommmm

Ah muhsin ünlü de olunamazmış bunu anlarım

sen beni öpersen daha güzel şiirler yazabilirim
şiir bile değil zaten bu baksana böyle şiir mi olurmuş
bu aralar yazamıyorum da zaten tıkandım
resimlerine bakasım geliyor bakıyorum ve kilik kilik boooommm

Ah o bakış o dudaklar o endam olimposta üzerine oturduğun taş olaydım

sen benimle konuşursan kulaklarım sesinkeş olur kesinkes
durgun denizin en mavisinden erinçlidir endorfin sirayetli sesin
seul mu emzirdi ki seni çekici gözlerin bu kadar çekik

Ah yine romantikliğe bağladım allah kahretsin

seni deli gibi seviyorum ki ben..

ekrem emre ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder