24 Haziran 2012 Pazar

Hav




nemde boğulan odam loşluğun şeytaniliğine kapılırken
yağmurunu öpüp intihar eden bir bulut görüyorum
yıldırım düşüyor zihnimde dans eden geçmişimin silik etine
yılgın siluetime şiirler ekip güneşe fırlatıyorum
imgelerimde boğulan ellerimi çekik gözlerine sarkıtırken
dudaklarından sonsuzluklar yapıp ikimizi yerleştiriyorum içine
hep burada duralım diye adını burdur koyuyorum evrenimizin
adının ilk üç harfiyle başladığı için değil sadece
seni ilk kez burada öpüyorum

ruhumdaki kırışıklıkları ağzınla ütülüyorum
kafamdaki karışıklıkları aşkınla

kedi ve köpek
aynı anda farklı şehirlerde
birbirlerine dokunabilirdir
aşk
kurak toprak ve yağmur arasındaki kavuşma gibi
aramızdaki aşk
özlem dolu ve rayihalı
seni ilk kez burada kokluyorum
hav!

ekrem emre ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder