30 Ağustos 2010 Pazartesi

N/ikindi vakti aşk


gözlerini gözüme zerk et
bu benim yaşama amacımı sergileyebilir

/yoksa bütün kuşlar kubura bulanan
esaretleri kadar tutsak kokabilirler/

saçlarını gözümün önünden ayırma sevdiğim
bu benim ölümüme delalet olabilir
(yaşama amacıma balta vurabilir)

/şiir
n/ikindi vakti çoğalan aşk
kadar şifreli giriyor içime
............................................
bir mısraya bakıyorum ki
dilim kadar lal ve aslında yok/

biz gökyüzüne komünizmi fılsıldamak
için mi geldik sevgilim?
yeryüzü anarşizmi terorizmle karıştırmayana dek

sen gökyüzü imgelerimden birisin artık sevdiğim
beni anlamasan da/kimse beni anlamasa da
imgelenmiş gökyüzü zulamın pembe çiçeğisin

gelirken mavi gözlerini unutma sevgilim
unutursan intihar mektubum bulunabilir
giderken mavi gözlerini yanımda unutmayı unutma sevdiğim
şiir yazamam ve kalemim kana bulanabilir

ve pembe saçlarını kirpiklerime as ki
gözlerimi her açtığımda kokunu duyabileyim

şimdi susmalıyım artık
bu benim aşkıma nazar boncuğu sayılabilir

muğlak şiirlerim gibi değilsin sevdiğim; için dışın bir....

Dedicated to my Nikki....

Ekrem Emre Ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder