22 Kasım 2010 Pazartesi

Fo-septik


gerçekle karışık hayal yağdıran düşlerden kalkıp
foseptik kokulu septik inançlarıma küfür ederken
düştüğümü hissettim yükseldiğimi sanıp

hpv gibi bulaşıcı içi boş paranoyaların kökünü kuruturken
menzilime dökülen serapları sigaraya sarıp
bütün çelişkilerimi dumana katan şiirin
imgelerine asıyorum kendimi
ellerimde kanayan zehirli kelimeleri içip

tabutuma siyanür damlatan
sözlerin sessizliğinde
ruhumu şarapla yıkayan
ellerin kesifliğinde
arınıyorum taze günahlarımdan

gözlerimin içinde azrail nöbet bekliyor
bakacağım ilk kişi ölümle burun buruna
oysa kimseyi öldürmek istemiyorum
aynaya bakıyorum mecburen
cehenneme rezervasyon yaptıran
günahkar yanıma imanım sövüyorken

gün yüzüne çıkmamış günahlarım zulama sığmayacak kadar geniş
avuç içlerimi terleten panik ataklar kadar karanlık

tökezlemeyen peygamber sabrımdan damlayan gün ışığı
saydam inançlarımı gizleyemiyor
ve bilemiyorum Tanrı kendini neden gizliyor?

Ekrem Emre Ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder