19 Ocak 2012 Perşembe

Interessante Göstergeler/im




tanımadığım ve herhangi bir hayranlık beslemediğim ezgi mola'ya..

Düş bahisleri açılsın
bire yüz kazandıran tutkulu düşler aksın
doyumsuz arzularımıza
kaybedenler bile
hatta bilhassa onlar
cennete düş
sün
sun'a dönüşsün küskün
ler
in'sana
içindeki güneş seni bekler
farkına var


çok mu didaktik oldu bu şiir?
özür dilerim
düş tozlarıyla telafi edebilirim belki
düş akıyla harmanlanmış protein değeri yüksek şiiri


düşerseniz yanıma düş erseniz yanımda
düş takası yapabiliriz böylece


bana düşerken düş erdirmeyi öğretenin
kırk düş yılı kölesi olurum


çok mu feminen düşüncelerim?
özür dilerim
ileri derecede heteroseksüelim
lakin içimde bir kadın beslerim


-im'ler kafiye değil gösterge


düşlerimde sevişebiliyorum içimdeki lezbiyenle
ama düşerken hafifleme yerine
ağır abilik düşüyor köklerime


-e'ler kafiye değil e'krem ve e'mre
tezatlığını örnekleyen birer gösterge


-bira molası-


biradan başka içki ekmem düş tarlama
bir adam aşka açsa
ve o adam da bensem
ve birayı fazla kaçırınca
italyanca bilmememe rağmen
italyanca rap yapabiliyorum
interessante


-bir imkansız aşk molası-


ezgi mola
ezgim olaydın ya
düşerken bir tek seni düşlüyorum
ama düşlerimde yoksun
ilginç


-ezgi mola insan değil melaike


oysa ben ona aşık değilim
tanımıyorum bile
peki neden yazdım bu sözleri
ne tuhaf
interessante
hakikaten interessante..

ekrem emre ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder