21 Mayıs 2012 Pazartesi

Biz




seni biraz daha seversem evrenin bütün sırlarını çözebilirim
çünkü aşkımın hacmi allah'a değer
ve sevgilim
gözlerin peygamberliğini ilan etmiş olabilir
mucizevi bakışlarınla sadece beni irşat et

gel kollarıma ayaklarına kadar kedi kok
badem ve cemreden masumluk kap gel
biliyorsun dini inançlarım zayıf kafam karışık
gerçeğe ulaşmamı sağlayacak dudaklarınla gel bana
sana tanrının iyi yanlarını anlatırım
ve meczupların bildiği bütün gerçekleri
tansık dudaklarınla beni irşat et
yani önce beni öpmen lazım sevgilim
hadi öpüşelim

tanrı bizi seviyor mu bilmiyorum
ama ben onu seviyorum
ya da boşverelim bunu
tek hakikatim sen ol

kaybettiğimiz çok şey olmuş-olabilir-
ama hepsi geçmişin sonsuz boşluğunda
kazanabileceğimiz çok şey var sevgilim
başkalarını siktir et beraber siktir edelim
onları siktir etmek çok hoşuma gidiyor ve bazen küfretmek
onları siktir ettiğimiz yerden başlayalım
ankarada istanbulda ya da goada adını hiç duymadığımız bir şehirde belki de
ve acılarını sev acılarına güven
seni ilk onlar iyileştirecek
akli melekelerim teşevvüşte olabilir ama bana güven
müstakbel baykuşumuzun gözleri kadar gerçeğim

bizi seviyorum
adının baş harfiyle başladığı için bile olabilir
hadi öpüşelim..

ekrem emre ünlü

1 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

çok beğendim ben bunu.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Yorum Gönder