1 Mayıs 2012 Salı

Vo Mantarım



esnemesi bile öpülesi vo mantarım kanımda
magic mushroomdan daha müessir ve kolunda ke(n)di dövmesi

/başını hep omzumda istiyorum/

mutluluk tanımım minimalleşti;sadece seni öpmekten geçiyor
mutluluk tanımımı minimalleştir ve sadece öp beni

kanımda çekik gözlerini görmek istiyorum
gözlerinle emzir beni

gözlerim çok yaramazlaştı resimlerine dadanıyor sürekli
suları diriltip ağaçları yeşerten bakışların fazla sürreel
zararsız bir canavara dönüştürüyor beni

/adını din hanemde istiyorum/

artık reenkarnasyona inanıyorum
dudakların kesin kelebeğe dönüşüyordur sen ölünce
ölen kelebek de dudakların olup bir meleğin bedenine yerleşiyordur
ölümsüz bir meleğe benzemeni başka türlü açıklayamıyorum

ruhumuzu zamandan soyutlayarak
mor bir gezegenin eteğine uçsak beraber
-uçabilmem için dudağından bir doz almam lazım yalnız-
gecenin rengi uzağımıza çöker en uzağımıza
mışıl mışıl sevişiriz uykumuzda bile
ne de olsa düş ikiziyiz
geçmişimizin bungun sesi sonsuzluğa göçer

ama
sadece
öpmen
yeterli

ekrem emre ünlü

0 yorum:

Yorum Gönder